Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zwroty i reklamacje
- W przypadku niezgodności Towaru z Umową Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Konsumenta lub Przedsiębiorcy, do którego stosuje się przepisy o konsumentach, za brak zgodności Towarów z Umową, która wystąpiła lub ujawniła się w czasie dwóch lat od dnia zawarcia Umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym oraz w ustawie o prawach konsumentów.
- Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową. Konsumentowi lub Przedsiębiorcy, do którego stosuje się przepisy o konsumentach, przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie do zgodności z Umową.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcą, do którego stosuje się przepisy o konsumentach, jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Konsument lub Przedsiębiorcą, do którego stosuje się przepisy o konsumentach, nie może odstąpić od Umowy w przypadku nieistotności niezgodności Towaru z Umową.
- W przypadku niezgodności Towaru z Umową, gdy doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów lub gdy pomimo starań Sprzedawcy nie udało się doprowadzić do zgodności z Umową, a także gdy jasne jest, że Sprzedawca nie doprowadzi do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy, do którego stosuje się przepisy o konsumentach, podmiotom tym przysługuje prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy.
- Konsument lub Przedsiębiorca, do którego stosuje się przepisy o konsumentach może w dowolnej formie złożyć reklamację wraz z opisem wady i powołaniem na dowód zakupu w związku z niezgodnością Towaru z Umową na adres e-mail Sprzedawcy: [email protected] lub listownie, podając w szczególności dane: imię i nazwisko, adres, numer zamówienia, datę zawarcia Umowy, przedmiot i przyczynę niezgodności z Umową (reklamacji), dane kontaktowe (np. e-mail lub telefon) numer konta bankowego.
- Sprzedawca poinformuje Konsumenta lub Przedsiębiorcą, do którego stosuje się przepisy o konsumentach, o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji na adres e-mail, który wskazano w trakcie składania zamówienia.